Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Uitloggen
Nederland
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Huis > Nieuws > Tesla is van plan de toeleveringsketen van Taiwan uit te nodigen om fabrieken op te zetten in de Verenigde Staten

Tesla is van plan de toeleveringsketen van Taiwan uit te nodigen om fabrieken op te zetten in de Verenigde Staten

Volgens de Taiwanese media Business Times wil Tesla de Chinese toeleveringsketen voor de automobielindustrie in Taiwan uitnodigen om te investeren en fabrieken op te zetten in de Verenigde Staten.

Het is duidelijk dat Tesla zijn fabriek geleidelijk uitbreidt en naar verwachting in de toekomst een nieuwe fabriek in Texas zal bouwen. Er is bevestigd dat het bedrijf hoopt de Taiwanese toeleveringsketen uit te nodigen om fabrieken op te zetten in de Verenigde Staten. Pegatron, AUO, Quanta en Chenhong worden allemaal geacht te investeren in de Verenigde Staten, waar Pegatron actiever is.


Mensen die bekend waren met de zaak zeiden dat Tesla-managers naar Taiwan, China zijn gereisd om nauwe banden aan te knopen met de lokale toeleveringsketen voor de automobielindustrie, in de hoop dat Taiwanese fabrieken in de Verenigde Staten zullen investeren.

Ambtenaren van de Taiwanese investeringsafdeling zeiden dat de toeleveringsketen voor auto's die naar de Verenigde Staten gaat, veel te maken heeft met de lokale vraag. Taiwanese fabrieken kunnen produceren in de Verenigde Staten en leveren aan klanten in de buurt, en er zijn veel lokale talenten in de Verenigde Staten die in de eerste keer beter kunnen voldoen aan de behoeften van de klant. De grote stap nodigde de Taiwanese toeleveringsketen van de fabriek uit om naar de Verenigde Staten te gaan.

Volgens het rapport, omdat auto-toeleveringsketenbedrijven niet alleen Tesla-zaken doen, plus bestellingen van andere autofabrikanten, hebben deze leveranciers vertrouwen in de vooruitzichten. Volgens statistieken van het Taiwanese ministerie van Economische Zaken hebben bedrijven in de toeleveringsketen van de automobielsector in opdracht van Tesla en andere autofabrikanten meer dan 100 miljard NT $ in Taiwan geïnvesteerd, waarvan Pegatron meer dan 14,9 miljard NT in de hoofdcomputer heeft geïnvesteerd, en er zullen later ook touchpanelgroepen zijn. Het risicokapitaal bedroeg NT $ 70,2 miljard. Bovendien hebben verpakkingsbedrijven voor beeldsensoren zoals Xindian en Weixi in totaal meer dan NT $ 10 miljard geïnvesteerd.

Het is vermeldenswaard dat TSMC vorig jaar aankondigde 12 miljard US dollar te investeren om een ​​5-nanometer chipfabriek in Arizona te bouwen, de markt blijft melden dat de supply chain naar verwachting in haar voetsporen zal treden om in de Verenigde Staten te investeren. . Tegenwoordig wil Tesla een complete toeleveringsketen voor voertuigen opbouwen in de Verenigde Staten, en het Amerikaanse productievoordeel kan verder worden vergroot.