Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Uitloggen
Nederland
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Huis > Nieuws > UMC's juni-inkomsten bereikten NT $ 17,337 miljard, een record hoog voor twee opeenvolgende maanden

UMC's juni-inkomsten bereikten NT $ 17,337 miljard, een record hoog voor twee opeenvolgende maanden

De opbrengst van de gieterijen in juni bereikte NT $ 17,337 miljard (hetzelfde onderstaande eenheid), een record hoog in de omzet voor twee opeenvolgende maanden. In het tweede kwartaal brak de omzet voor de eerste keer door het 50 miljard yuan-teken, bereikte 50,908 miljard yuan, een record hoog op hetzelfde moment.


Taiwan Media Economisch daags wees erop dat het profiteren van een sterke klantenvraag, het gebruik van volledige capaciteit, en het voordeel van de offerte toeneemt, UMC's juni-inkomsten klommen tot 17.337 miljard yuan, een maandelijkse stijging van 0,86% en een jaarlijkse stijging van 18,89% en een jaarlijkse stijging van 18,89%; De inkomsten uit het tweede kwartaal bereikte 50,908 miljard yuan, een driemaandelijkse stijging van 8,09%; De omzet in de eerste helft van het jaar bereikte 98.05 miljard yuan, een jaarlijkse stijging van 13,1%.

Volgens de industrie-insiders steeg de gemiddelde verkoopprijs van UMC's producten in het tweede kwartaal 3% tot 4% zoals verwacht, en de zendingen overtroffen de verwachtingen, die de belangrijkste drijvende kracht achter UMC's inkomstenprestaties in het tweede kwartaal was. In het derde kwartaal, omdat de productverkopen bleef toenemen in volume en prijs, zal naar verwachting driemaandelijkse opbrengsten verder stijgen en een record hoog blijven raken.